Labels

Thursday, May 28, 2015

Kenapa perlu pilih KW?

Mengapa Perlu Pilih Kangen Water

10 Fakta Mengapa Perlu Minum air KANGEN WATER ?

Perkataan "Kangen" adalah perkataan Jepun yang bermaksud "Kembali Kepada Asal"

pH asal manusia sejak lahir ialah beralkali, manakala kita selalu makan dan minum makanan berasid menyebabkan kesihatan mula terganggu.

1. Kangen Water Memiliki pH tinggi yaitu antara 8.5 - 9.5, membantu menuetralkan keasidan dlm tubuh. Maka tubuh tidak perlu lagi menghasilkan lemak dan kolestrol yg berlebihan apabila asid meningkat dan membahayakan organ dalam. Mesin KW juga boleh menghasilkan pH 11.5 (walaupun ia tidak digalakkan untuk diminum).

2. Air Kangen yang segar memiliki Anti Oxidant lebih tinggi daripada beberapa kilo sayur dan buah-buahan. Ia meremajakan dan mempebaharui seluruh sel-sel tubuh manusia dan mencerahkan kulit.

3. Molekul air Kangen Water sangat kecil (Micro cluster) hingga mampu menyerap ke dlm sel-sel tubuh hanya dalam masa 10 saat selepas minum air Kangen. Molekulnya langsung diserap ke sel otak, organ-organ dan sel darah.

4. Kangen Water mampu melarutkan lemak dan minyak yg ada di dalam darah dan yang menempel di dinding usus dibuang ketika pembuangan air besar dan kecil.

5. Kangen Water mampu membantu tubuh utk mempunyai kemampuan "self healing" utk kesembuhan kanser, penyakit jantung, ginjal, stroke, hipertensi, sembelit, dan penyakit kronik yang lain. Selain diminum, terdapat beauty water untuk perawatan kulit wajah dan penyubur rambut.

6. Kangen Water mempunyai kelebihan sebagai anti bakteria terkuat melebihi alkohol utk luka terbuka, luka bakar, jerawat, eczema, psoriasis, bisul, hand sanitizer, pengganti obat kumur.

7. Kangen Water satu-satunya air putih yg mampu membersihkan sayuran, buah2an dan beras dari Pestisida juga unsur berbahaya lainnya yg melekat.

8. Mesin Kangen Water adalah satu-satunya Perangkat ionisasi air yg mendapat rekomendasi dari Kementrian kesehatan serta persatuan doktor (JAPA) di Jepun yg beranggotakan 6500 dokter ahli terbaik di dunia. Juga penerima sijil Gold Sealed dari lembaga pengawasan air terbaik di Amerika Water Quality Association (WQA).

9. Mesin Kangen Water satu-satunya perangkat ion air 100% made in Japan yg memberi warranty pemakaian 15 -20 tahun.

10. Kangen Water digunakan oleh masyarakat di negara-negara maju sejak 40 tahun lalu, bahkan menjadi minuman celebrity Hollywood, USA dan Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Sila beri komen yang membina dan berhikmah. Terima kasih didahulukan.