Labels

Sunday, November 20, 2011

Majlis Graduasi Untuk Anak Istimewa

Sekolah Balqis telah mengadakan sambutan Hari Graduasi untuk anak-anak istimewa yang akan berpindah ke sekolah menengah.


Hadiah untuk Balqis

Sambutan sungguh meriah, ramai ibubapa yang menyertai majlis itu. Seronok juga saya dapat berjumpa dan bertukar cerita dengan ibubapa yang lain. Sudah tentulah kecoh, kerana ibubapa sibuk melayan anak masing-masing. Pihak sekolah pula telah menyediakan aturcara yang sangat fleksibel.

Selain makan, pihak sekolah juga memberi hadiah untuk semua murid-muridnya. Ramai ibubapa yang menaja hadiah untuk majlis ini. Cabutan nombor bertuah pun ada.



Apa isinya??



Memang rezeki, saya dapat hadiah cabutan nombor bertuah yang paling besar (sebijik oven!!).Kata cikgu, hadiah yang saya dapat ni, semua orang pun teringin. Alhamdulillah!

Terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan majlis ini.



Bagi Balqis pula, walaupun usianya akan mencecah 13 tahun pada tahun depan, tetapi saya masih berfikir-fikir, adakah dia perlu pindah ke sekolah menengah atau tidak. Kemampuannya sangat terbatas, tak boleh urus diri dan tak boleh ikut arahan.

Jadi, saya tidak tahu samada perlukah dia menyambung persekolahan menengah. Mungkin buat masa ini, dia akan terus menyambung di sekolah rendah sekarang.


No comments:

Post a Comment

Sila beri komen yang membina dan berhikmah. Terima kasih didahulukan.