Labels

Monday, February 15, 2016

Kenapa perlukan mesin KW?

Mari kita lihat khasiat Anti-Oksida Dari Segelas Air Kangen

Kali ini kita nak kongsi mengenai kelebihan memiliki mesin Enagic. Kelebihan yg paling UTAMA ialah anda dapat anti-oksida yang tersangat tinggi, sangat mudah diperolehi dan sangat senang diserap oleh tubuh. 

Berapa tinggi anti-oksida dalam air Kangen? 

9.5 pH menghasilkan ORP diantara -380 sehingga -600.
Boleh setinggi -800 mili Volt kalau minum air Kangen pH11.5 yg FRESH dari mesin.


Kalau pH9.5 sekitar -400 mV - -600mV. Segelas anti-oksida dalam air Kangen bersamaan anda minum 16 gelas teh hijau! 
Bolehkah anda minum 16 gelas teh hijau? Segelas pun perut dah senak. Mana lebih senang -minum segelas air Kangen atau 16 gelas teh hijau?



Segelas air kangen sama juga kandungan makan 1 kilo gram Blue Berries atau makan 5 kilogram sayur Broccoli? Bolehkah anda makan 4 pinggan sayuran? Sepinggan pun sudah kenyang. Mana lebih senang - minum segelas air Kangen atau 4 pinggan sayuran?

Harga pasaran blueberries 125g ialah RM11.49 (Tesco). Bermakna anda harus makan 1 kg blueberries dengan harga RM92.00+ menyamai anti-oksidan dari segelas air Kangen.

Cara paling senang, dapatkan anti-oksida ialah minum air kangen FRESH dari mesin.

Anti-oksida air kangen pula dalam bentuk hidrogen aktif ia cepat digunakan oleh tubuh utk meneutralkan radikal bebas (free radicals) berbanding anti-oksida dalam sayuran dan buah-buahan yg perlu dihadam terlebih dahulu.

Anti-oksida menjaga tubuh anda supaya tidak melewati batasan had toksik yg mampu ditampung oleh tubuh anda. Pernormalan radikal bebas ini menyebabkan tubuh anda sentiasa dalam kondisi kuantiti toksik badan yg rendah. Under control. Within limit.  Jadi anda tidak mendapat penyakit barah, darah tinggi dan pelbagai penyakit kronik.

Senang saja nak faham...kita sakit apabila toksik dah over the limit yg badan kita boleh tolerate. Jadi jagalah jangan sampai over the limit. Caranya, ambil anti-oksida setiap hari.

Dengan manfaat anti-oksida ini saja sudah cukup memberikan anda sebab yg kuat utk anda meletakkan mesin perubatan Enagic ini di dapur anda dekat kitchen sink anda.

Dgn serendah RM200 ++ sebulan utk memiliki mesin ini dan mendapat manafaat anti-oksida yg tertinggi di dunia, you simply cannot ignore it .. gotta have it, my friend!

Berapa ramai manusia yg sanggup beli makanan kesihatan dalam bentuk jus, bentuk tablet yg berharga ratusan ringgit sebulan dan ada yg lebih seribu ringgit sebulan utk mendapatkan manfaat anti-oksida yg masih rendah berbanding apa yg ada dalam air Kangen?

Beli mesin ini sekali saja dan anda mempunyai punca anti-oksida di dapur anda yg anda boleh perolehi tanpa had banyaknya, bila-bila masa saja.

Terima kasih kerana sudi membaca. Semoga ilmu ini memberi munafaat untuk anda.

No comments:

Post a Comment

Sila beri komen yang membina dan berhikmah. Terima kasih didahulukan.